کاربردهای صابون ابرو؛ از لیفت ابرو تا صاف کردن مو

 

کاربردهای صابون ابرو تنها محدود به ابرو نمی شود. در واقع صابون ابرو یک بالم همه کاره است که می تواند برای بهبود زیبایی به هر بانویی که به جذابیت پوست، مو و به طور کلی چهره خود اهمیت می دهد، کمک کند.

توجه به زیبایی در ذات هر بانویی است. از این رو همیشه سعی می کنند چهره جذاب‌تری داشته باشند. فرقی نمی کند یک زن تا چه اندازه زیباست، در هر صورت تلاش می کند تا زیبایی خود را دوچندان جلوه دهد و از این طریق بیشتر مورد توجه و تایید قرار گیرد. استفاده از انواع لوازم آرایشی می تواند به وی در این زمینه کمک کند. البته قطعا عمل های جراحی نیز بی تاثیر نیستند.

یکی از لوازم آرایشی که می تواند به جذابیت و زیبایی بانوان بیافزاید، صابون ابرو یا بهتر است بگوییم صابون لیفت ابرو است. صابون ابرو یکی از لوازم آرایشی است که شاید برای همگان شناخته شده نباشد. در واقع این نوع ماده آرایشی به تازگی مورد توجه قرار گرفته و به همین علت بسیاری از بانوان اسم صابون ابرو را هم نشنیده اند. به ویژه برای افرادی که می خواهند تجربه لیفت ابرو در خانه را داشته باشند، صابون ابرو معجزه می کند.

در حال حاضر برندهای معتبری اقدام به تولید صابون ابرو کرده اند. از صابون ابرو اسنس و صابون ابرو روولوشن گرفته تا انواع صابون برند بکا Bka به عنوان صابون های محبوب در بین بانوان ایرانی شناخته می شوند. با این حال به نظر می رسد بهترین صابون ابرو، صابونی است که در آن از مواد طبیعی استفاده شده باشد. تنها در این صورت است که استفاده از صابون نه تنها باعث ریزش ابرو نمی شود بلکه به تقویت ابرو نیز کمک می کند.

اگر نمی دانید دقیقا صابون ابرو چیست و چه کاربردهایی دارد، بد نیست بیشتر در مورد صابون ابرو بخوانید. معرفی صابون ابرو و موارد پیرامون آن را در یک مطلب مجزا به آن پرداخته ایم. در این مطلب به کاربردهای صابون ابرو می پردازیم.

در مورد صابون ابرو بیشتر بخوانید:
وقتنی اسم صابون لیفت ابرو را می شنویم، احتمالا گمان می کنیم که صابون لیفت ابرو فقط برای لیفتینگ ابرو مورد استفاده قرار می گیرد. به ویژه به دلیل وجود انواع کلیپ لیفت ابرو در خانه با صابون ابرو، احتمالا شما هم فکر می کنید که تنها کاربرد این نوع لوازم آرایشی، لیفت کردن ابرو است. در ادامه به انواع کاربردهای صابون ابرو می پردازیم

لیفت ابروها
اگر بخواهیم در یک جمله این لوازم آرایشی را معرفی کنیم، باید بگوییم که صابون ابرو یا لیفت ابرو می‌تواند به ابروها شکل و فرم مناسب را داده و در ابروها نظم ایجاد کند. البته این تنها یک کاربرد صابون ابروست که می توانیم آن را معروف ترین کاربرد آن بدانیم

ممکن است این سوال برای شما پیش آید که چه صابون ابرویی مناسب است. صابون ابرویی مناسب است که هم بتواند سلامت و زیبایی پوست را حفظ کند و هم فرم و شکل زیبایی به ابرو ها بدهد. به طور کلی می توان گفت که باید از لیفت ابروهایی استفاده شود که از موم طبیعی تهیه شده باشد؛ زیرا موم عسل خاصیت سفت کنندگی را برای پوست دارد و به تقویت ابروها کمک می‌کند.

در صورتی که صابون ابرو کیفیت مناسبی نداشته باشد، نمی تواند کاربرد اصلی خود یعنی فرم دادن به ابروها را به نحو احسنت عملی کند. همچنین باعث ایجاد ریزش ابرو خواهد شد. برندهای معتبر تولید کننده صابون ابرو ممکن است گزینه های خوبی برای خرید باشند؛ البته به شرطی که در آن ها از مواد طبیعی و ارگانیک استفاده شده باشد.

برخی فکر می کنند کاربرد صابون ابرو و ژل ابرو یکسان است. ژل ابرو به خوبی نمی‌تواند حالت مناسبی به ابروها بدهد و همچنین در دراز مدت حالت خود را از دست می‌دهد. زیرا در ترکیبات ژل های ابرو به میزان زیادی از آب استفاده شده و هنگامی‌که پوست عرق می‌کند، خاصیت حالت پذیری خود را از دست می‌دهد. این در حالی است که صابون ابرو از لایه های بیشتر و ضخیم‌تری نسبت به ژل و پودر تشکیل شده است. در نتیجه ماندگاری بیشتری دارند.
توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از صابون ابرو به دلیل داشتن PH بالا باعث التهاب و سوزش می‌گردد.

رسیدگی به پوست
جالب است بدانید صابون لیفت ابرو برای سفت کردن پیشانی هم به کار می‌رود. به ویژه اگر از صابونی استفاده کنید که در آن از موم استفاده شده باشد. به همان دلیلی که در بالا اشاره شد، یکی از خواص بارز موم عسل طبیعی سفت کنندگی آن است و با مصرف آن می‌توان پوستی شاداب داشت. موم طبیعی به پوست حالت ارتجاعی داده و یک لایه بر روی آن ایجاد می‌کند. این حالت ارتجاعی موم نه تنها صدمه‌ای به پوست وارد نمی‌کند بلکه به تقویت آنها نیز کمک می‌نماید.

استفاده از صابون ابروی طبیعی خواص فراوانی برای پوست دارد و درصورتی‌که گلیسیرین نیز به آن اضافه شود خواص آن چند برابر خواهد شد. زیرا گلسیرین PH نسبتا پایینی دارد و از التهاب و سوزش جلوگیری می‌کند. همچنین در زمان انتخاب صابون به این نکته نیز باید توجه شود که صابون ابرو حتما شفاف باشد. وجود گلیسیرین این شفافیت را ایجاد می‌کند.

مانیکور و پدیکور ناخن با صابون ابرو!!
تعجب نکنید. صابون ابرو اگرچه به نظر می رسد فقط برای ابرو مورد استفاده قرار می گیرد اما می توانید از آن برای برخی روش های مانیکور و پدیکور ناخن استفاده کنید. به ویژه اگر  پوست اطراف ناخن هایتان خشک است، صابون ابرو تهیه شده با موم طبیعی زنبور عسل، یک درمان فوق العاده برای بهبود شکل و ظاهر ناخن شماست.

اگر می خواهید از صابون ابرو یا بهتر است بگوییم بالم همه کاره تولید شده با موم زنبور عسل برای رسیدگی به ناخن ها استفاده کنید، به هیچ وجه از برس آن استفاده ننماید. بهتر است برس صابون ابرو را فقط برای لیفت کردن ابروان خود به کار ببرید.

صاف کردن مو
کاربرد دیگر صابون ابرو تهیه شده با موم طبیعی، حالت دادن به مو است. کافی است برس ریز خود را روی صابون بزنید و سپس موهایتان را شانه کنید. شاید برایتان تعجب بر انگیز باشد که تا این حد ساده، موهای خود را صاف کرده اید. موم در این زمینه فوق العاده عمل می کند. البته مشخص است که صابون ابرو به دلیل سایز کوچکش نمی تواند برای چنین مصارفی پاسخگو باشد. بهتر است بالم ویژه برای رسیدگی به موهایتان تهیه کنید.

کاربردهای صابون ابرو تنها محدود به ابرو نمی شود. در واقع صابون ابرو یک بالم همه کاره است که می تواند برای بهبود زیبایی به هر بانویی که به جذابیت پوست، مو و به طور کلی چهره خود اهمیت می دهد، کمک کند. البته باید توجه داشته باشید که صابون ابرویی خوب است که کیفیت بالایی داشته باشد و ترجیحا در آن از موم طبیعی زنبور عسل استفاده شود. در غیر این صورت ممکن است حتی این ماده، آسیب زننده به ابرو یا پوست باشد.

 

-